hänt mycket ! ( didi)

Asså de har hänt väldigt mkt sen jag bloggade sist. förra måndagen var jag först & gjorde ett modell jobb för hm  :)  sen var jag med rebecca & sofia sen åkte jag till stallet & sen hände olyckan på kvällen. Jag och mamma var påväg hem från stallet, klockan var väl runt 22 kanske. En älg sprang ut på vägen & vi krockade, älgen flög upp på motorhuven. rutan m.m . Vi hade värkligen änglavakt ! varken jag mamma eller trixie skadade sig , lite ont i ryggen & nacken hade mamma & jag men inget allvarligt! De var verkligen hemsk. Fan asså tänk vad som hade kunnat hänt. Men nu ska vi glömma de & vara glada över att vi lever & mår bra ! :) I onsdags började jag skolan ( ny skola ) de va faktiskt roligt... har fått lite nya kompisar också :D  men de va fett jobbigt med skoldag när man har slappat hela lovet xD . haha ha de så bra puss puss. Hade lite roligt med en gamal bild xD .  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag har två frågor;

Hur gjorde du för att bli modell för hm?

och hur mkt pengar får du för varje gång?

tack på förhand!

2009-08-26 @ 14:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0