2km

jag sprang 2 km jag fattar inte var all energi kom ifrån jag är stolt över mig faktiskt, och när jag kom hnem så gorde ja 20 utfall och tio armhävningar. och jag gör inte det här bara för att få en snygg kropp, jag gör det faktiskt för att få bättre kondis och för att må bra. ni som inte springer jag tycker ni borde testa för man mår bra och man blir stolt när man väl slår sitt rekord. man måste inte börja med att springa 1 km eller 2. man ska börja med att springa så långt man orkar och så gör man om det varje dag och helt plötsligt kommer du kunna springa 2km utan problem. men nu ska jag duscha och göra ut min matte bok och sen ska jag nog göra lite engelska.

// rebecca


den här boken måste jag göra ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0