Förkyld...typ

Jag är typ förkyld och nu har jag (korkad som jag är) smittat ner Didi och Becca :( Inte bra Sofia, aja bajja! Det var längesen nån av oss bloggade så jag tänkte nu bloggar jag ;) Jag håller på med en ny design till bloggen men det går i slow motion XD Har förövrigt inte sett twiligtfilmen men jag vill se den, måste hyra den eller nåt. Sen har jag inte heller sett Hannah montana filmen :( Jaja allt hinner man inte med! Idag var det inte alls kul väder och imorgon ska klassen åka och bada på kampementsbadet och då är det ju inte kul om det är dåligt väder!!
Bild från när jag praoade på wella :)

kraamar<33 //sofia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett söt du är gmn<333

btw twillight e asbra du måste se den!!<33

2009-06-03 @ 13:43:40
Postat av: Sara<3

Fett söt du är gmn<333

btw twillight e asbra du måste se den!!<33

2009-06-03 @ 13:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0