Förlåt!! ( didi)

Förlåt för att jag inte har bloggat på evigheter, men det ar varit så mkt nu! eller det känns som de i varra fall XD. Igår var vi & badade med klassen (:  SKOJ!!. polen var uppvärmd & de va värkligen skönt! Sen bjöd vår gympalärare på glass :) jag tog magnum Temptation & den var god!. Idag var vi & vandrade , haha de regnade !!. Jag tog med mig lilla trixie så hon fick en långprumenad också . Nu har jag kommit hem & ska ta det lungt tills jag ska åka till stallet, pusshej<33


IMG_0516kopia.jpg image by therese35

( jag ) hittade ingen bättre bild

Kommentarer
Postat av: juliis

sötnos , i love u ! :)<3

2009-06-05 @ 08:26:04
Postat av: Didi

But I love you more baby :)<33

2009-06-05 @ 16:34:24
URL: http://fabulouslipgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0