rebecca här

tjoohhoo allihopa det var länge sen jag bloggade på den här bloggen. men det jag ville säga är att jag tar en blogg pause under sommmarlovet för vem vill sitta inne framför datorn när man kan vara ute och bli brun puss på er alla!

och om didi och sofia läser det här så ville jag bara säga att jag saknar er jätte mycket och jag hoppas ni har haft det bra under sommarlovet men vi ses ju snart hoppas jag. sofia om du har tillgång till dator i england och läser det här så skriv i komenkomentars fältet vilken dag du kommer hem bara så jag vet vilken dag jag ska åka hem från landet, för att jag vill ju träffa er.

 

miss you <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, shit förlåt, läste inte det förrens nu! Förlåt<3<3

2009-06-28 @ 23:08:01
Postat av: hahaha

vart har hon till höger köpt sin tunika/tröja? :) jätte söt

2009-07-17 @ 19:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0