Dan med julis :D<3

Idag vaknade jag(didi)  typ klockan 10, mamma skulle åka på någon fest sen så vi skulle skynda oss till stallet. När jag hade ridit så gick jag upp till julis stall & kollade när hon red sin d ponny innan tävlingen imorgon som julis ska vara med på ;)
Julis badade Kila ( hennes ponny ) & sen så betade vi med hästarna, haha jag ledde julis mammas häst & hade noll kontroll XD. Efter de så handlade julis mamma mat & grillchips kom också med i påsen ( MUMS!)  sen när vi kom hem så hoppade vi på julias studsmatta i typ 2 timmar och det är bara vi som kan bli så flumma & typ leka apa på studsmattan. Sen kollade vi på robbinson & åt chipsen :D, sen blev det studsmattan igen & nu sitter jag här & bloggar, imorgon ska jag med julis på tävling i Solna & min lilla bäästiis kommer det gå toppen för det är jag säker på ! Ja nu va det inte så mkt  mer  att skriva om, bloggar imorgon. pusshej<333julias söta lilla pärla :D<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0