Hellu alla bloggläsare! <3 Långt inlägg. //Didi

Hejhej<3, Idag har vi haft pjäs i skolan hela dagen ! Samma pjäs som vi hade i fredags men idag var det för hela skolan:O. Våran rektor & alla kom och kollade. Det gick som valigt toppen att vara kaxiga elaka styvsystrar XD och små "fairytales". Efter skolan gick vi hem till mig & delade upp sminket som vi fick av Vera på festen :). Det var en stor väska med bara smink( min dröm) HAHA. Det var inte så lätt att dela upp som att alla ville ha samma sak så vi lottade typ om allt XD, rebecca fick inget hon ville ha ( förlorade varje gång XD, lilla becca ) Sen bjöd mamma på glass ( MUMS!) och efter de så gick vi hem & jag började plugga lite och lite msn å så .... Sen tog mamma bilder på mig ute på gården. Jag ska KANSKE! ( inte alls säkert) vara med på ett modelljobb, det va därför vi tog & skickade bilder för att de skulle se om dom ville att jag skulle göra jobbet :), , vi ska nog skicka in några till http://www.stockholmsgruppen.se/ , gå in på Kids: Charlotta C. (Jag heter de kallas Didi) Det är bara gamla bilder på mig där! ser liten ut!

Några av bilderna mamma tog idag







 //Didi

Kommentarer
Postat av: vendela orosco

Sjuuukt söt gmn :) <3

2009-05-19 @ 18:57:31
URL: http://vendelaorosco.bilddagboken.se/
Postat av: Anonym

åhhh vilka fina bilder jag brukar inte kommentera ofta om det är fina bilder men dom här va ju jätte söööta så jag behövde säga det bara

love u C S R <3

2009-05-19 @ 19:36:44
Postat av: Anonym

du är så söt (A)

2009-05-20 @ 15:28:15
Postat av: Anonym

fett söt e du skulle oxå vilja va med på nåt modelljobb!!

2009-05-20 @ 18:58:13
Postat av: Anonym

älskar ditt hår :O <3

2009-05-21 @ 19:23:39
Postat av: vendela

det va jag som skrev förra komentaren :)

2009-05-21 @ 19:24:19
Postat av: didi

Tack så mkt ! :), vem vendela ? <3

2009-05-22 @ 13:41:59
URL: http://fabulouslipgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0