hemma från landet

hej hej!! som sagt har jag nu kommit hem från landet och är hos pappa nu. idga har vart en ganska rolig dag förutom att det är sämta vädret.
men dan började med att man åt frukost och allt det där man gör en vanlig morgon. efter det så badade jag, Alva och Isidor i havet  fast vi hade våtdräckt hehe, men ändå. vi åkte också vatten ring det är skit kul. studsmattan var tydligen trasig så vi kunde inte hoppa något :(. efter lunch så åkte bi båt till någon ö där vi kunde ta bussen in till stockholm så jag, alva, isidor åkte in till stockholm. och nu är jag hos pappa. vi har ätit pizza, gott. jaa nu har jag inget att skriva om, så jag ska checka in andras bloggar nu.

buy buy

lite bilder från landet


middan igår, det var super gott


 

//  http://brunettbeccan.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0