Min tröja har kommit + sista inlägget på en vecka!

Jippi! Min tröja som jag beställde från Gina Tricot i förrgår har kommit och jag tyckte den var fiiiiin<3 Idag var det asskön dag för vi hade bara uppvisning på vår musikal två gånger sen slutade vi typ kl 13 :D Sen gick jag,Becca och Didi hem till Didi för att vi skulle dela upp sminket vi fick av Vera på festen och haha vi kom typ alldrig överrens, alla ville ju ha samma grejer!! Fan vad söta bilder på Didi , tänk om man kunde vara så söt (A)<3

Den delen av smink jag fick :)

Min nya tröja<3 fast vad konstigt jag står på bilden :O

Sen gick vi till 7eleven och hade magnumkalas (A) skojja, men alla tog magnumglassar :P

Imorgon åker åker jag till Skåne för att hälsa på min kusin och andra släktingar och jag kommer hem på söndag och dagen efter ska vi till vässarö med klassen så jag kommer inte blogga på cirka en vecka :( men ni får klara er utan mig, haha<3

ha det bra sålänge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0