Jag vet, bloggen uppdateras inte bra! ( didi)

Hej på er läsare, jag vet att vi inte uppdaterar bloggen så bra, men varför börjar ni inte läsa den mera ? Jag ska göra ett till försök att blogga varje dag ( de är svårt att hinna med) asså serriöst, de som uppdaterar 6-8 gånger om dagen. man vill ju ha mera liv än att sitta framför en skärm hela dagen. Men aja nu ska jag inte ge kretik till duktiga bloggare utan bättra mig själv istället, haha. Ni få ha de bäst , puss // Didi

Här kommer lite gamla bilder.


Min outfit för ett tag sen.


haha visst är det skönt med mjukiskläder på kvällen ?(A)



också outfiten för ett tag sen.






haha som sagt, efter en jobbig skoldag kommer mjukiskläderna på


haha, jag & sofia bakade scones. MUMS


så nu är det bara att hugga in ;P haha



Kommentarer
Postat av: juliis

gullunge :)<3

2009-09-09 @ 16:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0